loading...
پی سی گذر
admin بازدید : 127 پنجشنبه 23 خرداد 1392 نظرات (0)

CPU-Z ممکن است تصور کنیم اطلاعات سخت افزاری سیستم ها جز با باز کردن کیس و دیدن اطلاعات روی قطعات مختلف حاصل نمی شود اما این تصور اشتباه است ! با مرور زمان نرم افزار هایی ساخته شده است که می تواند تمامی اطلاعات سخت افزاری سیستم را بدون باز کردن قطعات آن ، به بهترین شکل ممکن به شما بدهد ، که یکی از بهترین های آن ها نرم افزار CPU-Z برای نمایش مشخصات سخت افزاری سیستم می باشد . نرم افزار CPU-Z به شما این امکان را می دهد که CPU خود را به طوری باور نکردنی کالبد شکافی کنید ! نرم افزار CPU-Z  اطلاعاتی کامل و بسیار جزئی از تمامی سخت افزارهای اصلی سیستم شما مانند سی پی یو ، مادربورد ، گرافیک ، رم و ویندوز به شما می دهد . قسمت جالب اینجاست که نرم افزار CPU-Z می تواند حتی مصرف برق قطعات مختلف سخت افزاری و همچنین اطلاعات نوع چیپست استفاده شده در دستگاه شما را نیز ارائه می دهد . به شما کاربران عزیز یاس دانلود پیشنهاد می کنیم برای بالا بردن اطلاعاتتان از قطعات کامپیوتری خود  نرم افزار CPU-Z  برای کامپیوتر را از ادامه ی مطلب دریافت کنید و از قابلیت های بی نظیر آن استفاده کنید .

admin بازدید : 119 چهارشنبه 22 خرداد 1392 نظرات (0)

UnHackMe v5.8.5.3 نرم افزاری برای برسی و جلوگیری از هک شدن سیستم می باشد. در واقع وقتی شما این نرم افزار را بر روی سیتسم خود نصب می کنید در ابتدا به برسی وضعیت هک بودن یا نبودن سیستم می پردازد و در صورتی که سیستم شما در حال هک شدن توسط فایل مخربی بود اقدام به پاکسازی آن می نمایید. شما با داشتن این نرم افزار و نیز داشتن یک انتی ویروس مناسب می توانید کامپیوتر خود را برای همیشه از دسترس هکرها در امان بدارید.

admin بازدید : 95 سه شنبه 21 خرداد 1392 نظرات (0)

USB Stick Encryption نرم افزار خوب و مفیدی جهت پسورد گذاری ( رمز گذاری ) و رمزی کردن اطلاعات روی انواع حافظه های جانبی قابل حمل میباشد. این نرم افزار محصولی از کمپانی GiliSoft است. کلیه مراحل نصب این نرم افزار در داخل حافظه جانبی انجام می شود و پس از نصب آن شما با وارد کردن پسورد دلخواه قادرید تا فلش خود را برای همیشه قفل نمایید. اگر کسی فلش شما را به کامپیوتر خود متصل کند به محض کلیک بر روی درایو مورد نظر از او درخواست وارد کردن رمز عبور میشود. تا زمانی که پسورد مورد نظر را وارد ننماید نمی تواند فلش را باز و به اطلاعات درون آن دست پیدا کند.

admin بازدید : 87 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (0)

اپلیکیشن SnapFlow ابزاری است که به شما کمک می‌کند از ویدیوها و فیلم‌هایتان عکس‌هایی با کیفیت بالا بگیرید. با این اپلیکیشن شما می‌توانید بهترین و با کیفیت‌ترین عکس‌های یک ویدیو را شناسایی کنید و سپس با مقایسه‌ی آن‌ها و گزینش بهترین گزینه، یک عکس با کیفیت از آن قسمتی از فیلم که می‌خواهید داشته باشید. این اپلیکیشن از اکثر فرمت‌های ویدیویی پشتیبانی می‌کند، از جمله‌ فرمت‌های Quicktime و فرمت‌های HD که توسط افراد حرفه‌ای استفاده می‌شود. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این اپلیکیشن به Mac OS X 10.6.6 و بالاتر نیاز دارید.

admin بازدید : 88 شنبه 18 خرداد 1392 نظرات (0)

Uniblue DriverScanner به روز نگاه داشتن درایور های مختلف سیستم ، یکی از ساده ترین راه های افزایش کارایی و سرعت سیستم های رایانه ای و لپ تاپ می باشد که بسیاری از ما با آن آشنا هستیم ، اما به روز رسانی همه ی درایور ها و برنامه ها برای بسیاری از کاربران مقدور نیست چون وقت زیادی را از آنها می گیرد . راه حل این مشکل بسیار ساده است ! شما می توانید با استفاده از نرم افزار Uniblue DriverScanner تنها با یک کلیک به اپدیت تمامی درایورهای خود بپردازید .نرم افزار Uniblue DriverScanner که سازنده ی آن شرکت نام آشنای Uniblue می باشد ، که  سیستم شما را برای یافتن درایورهایی که نیاز به آپدیت دارند ، اسکن می کند تا شما بتوانید با یک کلیک ساده همه ی درایورهایی را که نرم افزارتشخیص داده و لیست کرده را آپدیت کنید . جالب اینجاست که برای آپدیت درایورها با نرم افزار Uniblue DriverScanner نیاز نیست که ساعت ها زمان خود را برای این کار از دست بدهید چون نرم افزار Uniblue DriverScanner به طور خودکار تمام آن ها را آپدیت می کند .از دیگر قابلیت های نرم افزار Uniblue DriverScanner می توان به امکان ایجاد پشتیبان از درایورهای به روز رسانی شده اشاره کرد ، تا پس از نصب مجدد ویندوز بتوانید باز هم با یک کلیک بدون نیاز به دانلود مجدد درایورها ، تمامی آن ها را آپدیت کنید . از این رو برای داشتن کامپیوتری با نرم افزار های به روز و بدون اختلال به شما کاربران عزیز پی سی گذر پیشنهاد می کنیم  نرم افزار  Uniblue DriverScanner برای مدیریت و آپدیت درایورها را از ادامه ی مطلب دریافت کرده و از قابلیت های بی نظیر آن کمال استفاده را ببرید .

admin بازدید : 143 شنبه 18 خرداد 1392 نظرات (0)

KMPlayer بی شک یکی از محبوب ترین نرم افزارهای پلیر فایل های مالتی مدیا محسوب می شود. KMPlayer که نرم افزاری رایگان و کره ای هست توانسته در رقابت با نرم افزارهای تجاری مانند PowerDVD گویی سبقت را بگیرد. زیرا علاوه بر رایگان بودن و رهایی از دردسرهای کرک تمامی قابلیت های لازم برای یک پلیر و پخش کننده ویدیویی و فیلم و آهنگ را دارد. پتشیبانی از فرمت هایی نظیر AVI, MOV, MPEG, MKV, MP4, FLV, 3GP, TS, WMV, ASF, SWF or RM و MP3, AAC, WAV, WMA, CDA, FLAC, M4A, MID, OGG, AC3 or DTS باعث شده است این نرم افزار مورد استفاده بسیاری از کاربران قرار گیرد. همچنین پشتیبانی از زیرنویس های فارسی بدون مشکلات رایج در میان دیگر پلیرها و وجود امکاناتی برای تنظیم زیرنویس ها باعث می شود که در برای تماشای فیلم بسیار مورد استفاده قرار گیرد. این نرم افزار در هنگام نصب با بارگزاری کدک های مورد نیاز باعث شود فرمت های فشرده شده نیز توسط آن پخش شود. نرم افزار دارای تنظیمات پیشرفته در زمینه ابزارهای تصویر و صدا است و میتواند افرادی که حرفه ای تر در عرصه مالتی مدیا فعالیت دارند را نیز راضی کند. در نسخه های جدید KMPlayer از فیلم های سه بعدی نیز پشتیبانی میکند و توانایی پخش انها را نیز دارد. همچنین این نرم افزار میتواند با اتصال به دستگاه های WDM TV و BDA HDTV به صورت زنده تصاویر آنها را در کامپیوتر برایتان پخش کند.

admin بازدید : 91 شنبه 18 خرداد 1392 نظرات (0)

Recuva نرم افزار رایگان و سریع برای بازیابی فایل های حذف شده به دلایل مختلف می باشد. این نرم افزار در صورتی که بلافاصله بعد از حذف و از بین رفتن اطلاعات شروع به کار کند ، قابلیت بازیابی اکثر فایل ها را خواهد داشت. همچنین این نرم افزار دارای موتور و الگوریتم ویژه ای به نام Deep Scan می باشد که برای بازیابی فایل هایی که قبل تر از بین رفته اند تعبیه شده است. این الگوریتم با صرف زمان بیشتری در هنگام اسکن کردند ، فایل های قدیمی تر حذف شده را که امکان بازیابی شدن را دارد ، نمایش خواهد داد. همچنین نرم افزار قابلیت این را دارد که نوع فایل ها نظیر عکس،ویدیو،سند،موزیک و… را قبل از آغاز اسکن مشخص کنید تا سریعتر به نتیجه برسید. همچنین جستجو در مسیر و پوشه ای ویژه نیز ممکن شده است. نرم افزار بعد یافتن فایل ها آنها را با ۳ رنگ نشانه گذاری میکند. قرمز،زرد و سبز که به ترتیب وضعیت بازیابی آنها را از بد به خوب درجه بندی میکند و سالم بودن آنها بعد از بازیابی را مشخص می نماید. یکی از توانایی های مهم نرم افزار بازیابی فایل های word ذخیره نشده است که به هر دلیلی قبل از ذخیره شدن از بین رفته اند. بازیابی اطلاعات فرمت شده از روی هارد دیسک نیز در توانایی های نرم افزار می باشد. قابلیت جالب دیگر نرم افزار بازیابی ایمیل های حذف شده از نرم افزارهایی مدیریت ایمیل مانند Outlook Express و  Mozilla Thunderbird و Windows Live Mail می باشد. 

تعداد صفحات : 72

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 569
  • کل نظرات : 53
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1008
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 28
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 44
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 261
  • بازدید ماه : 845
  • بازدید سال : 18,455
  • بازدید کلی : 424,254